REKVALIFIKACE - Mzdové účetnictví + PC
REKVALIFIKAČNÍ KURZ
MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ
(s využitím výpočetní techniky)
120 h / 10 týdnů / PREZENČNĚ
akreditace MŠMT
OBJEDNÁVKA KURZU
Zatrhněte políčko pro zvolený termín
16.11. 2025 - 1. 2. 2026 |
neděle 8-16,30 |
20 500 Kč |
|
8.2. 2026 - 19. 4. 2026 |
neděle 8-16,30 |
20 500 Kč | |
26.4. 2026 - 28. 6. 2026 |
neděle 8-16,30 |
20 500 Kč |
Studentům, kteří u nás již některý z kurzů
absolvovali, nabízíme slevu 40%
Vaše cena je 12 300 Kč (pište do poznámky)
Jméno, příjmení, titul:
E-mail:
Telefon:
Poznámka:
Souhlasím, aby moje osobní údaje (jméno příjmení, E-mail, telefon)
byly použity pro účely zpracování přihlášky a administrativních úkonů
ve společnosti Hc-účto s.r.o.
_____________________
Komu je kurz určen?
Kurz je určen těm, kteří to s účetnictvím myslí opravdu vážně. Je určen těm, kteří chtějí samostatně vykonávat práci v mzdové účtárně, chtějí znát výpočet mzdy, odvody pojištění, legislativu, zákony, formuláře, elektronickou komunikaci, termíny a mnohé další z toho co musí mzdový/účetní umět a znát. Kurz je určen začátečníkům, kteří se s mzdovým účetnictvím doposud nesetkali, ale i mírně pokročilým, kteří potřebují po čase zaktualizovat předpisy mzdových záležitostí.
Co je cílem kurzu?
Je nezbytné abyste si udělali čas o zbytek se postaráme my.
Naše práce není o tom, že Vám pošleme předem nahraná videa, kde se musíte přizpůsobit myšlenkovým pochodům lektora a pak nějak uděláte zkoušku. Naše práce spočívá v tom, že se lektor přizpůsobí Vám, Vašim myšlenkovým pochodům, Vašemu chápání, Vašemu tempu a systému učení. Aby Vaše i naše práce měla smysl je důležitý osobní kontakt, komunikace, procvičování, navazování od zvládnutého učiva k novým tématům. Naše kurzy jsou v plném rozsahu vedeny prezenční formou, tj. osobně s lektorem na učebně. Ve skupině bývá zpravidla 6 - 10 studentů.
Osvědčení?
Po úspěšném absolvování kurzu získáte „Osvědčení o rekvalifikaci v programu účetnictví a daňová evidence s využitím výpočetní techniky“ s akreditací MŠMT ČR.
Obsah:
1.1. Pracovní právo a personální agenda
1.1. Základní principy zákoníku práce
1.2. Postupy v případě mimořádné události
1.3. Vznik, změna a skončení pracovního poměru
1.4. Dohody mimo pracovní poměr (DPP, DPČ)
1.5. Evidence zaměstnanců, osobní složky
2. Sociální a zdravotní pojištění
2.1. Povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance
2.2. Přihlášky/odhlášky k ZP a SP, lhůty
2.3. Výpočet odvodů na pojistné
2.4. Dávky nemocenského pojištění a jejich účtování
3. Daňová problematika
3.1. Daň z příjmů fyzických osob – závislá činnost
3.2. Daňové slevy, nezdanitelné části základu daně
3.3. Roční zúčtování daně, potvrzení o zdanitelných příjmech
3.4. Vyplňování daňových formulářů a hlášení
4. Výpočet čisté mzdy
4.1. Hrubá, čistá mzda, mzdové formy (časová, úkolová, podílová)
4.2. Náhrady mzdy, dovolená, příplatky, překážky v práci
4.3. Srážky ze mzdy – exekuce, přednostní pohledávky
4.4. Pracovní doba, pracovní fondy, výpočet průměrného výdělku
5. Výkaznictví a komunikace s institucemi
5.1. přehledy pro ČSSZ, zdravotní pojišťovny, finanční úřad
5.2. Elektronická komunikace s institucemi (datové schránky, portály)
5.3. Termíny odevzdání výkazů a sankce
5.4. Archivace mzdových dokladů a osobních údajů
6. Práce s výpočetní technikou a mzdovým softwarem
6.1. Vytvoření karty zaměstnance a zadání dat
6.2. Výpočet mzdy, tisk výplatní pásky a přehledů
6.3. Export výstupů, roční uzávěrka
6.4. Simulace měsíčního mzdového cyklu
7. Modelové situace, samostatné výpočty
7.1. Procvičování modelových situací
7.2. Opakování klíčových výpočtů a souvislostí
7.3. Příprava na zkoušku
7.4. Individuální konzultace a podpora